Herci jsou v reklamách oblíbení. Ovlivňují postoj lidí ke značce
Přítomnost celebrit v reklamě efektivně přitahuje pozornost spotřebitelů, ukázal průzkum.
Přítomnost celebrit v reklamě efektivně přitahuje pozornost spotřebitelů, ukázal průzkum.
Češi jsou ve vztahu k Evropské unii pořád spíše nespokojení. Ukazuje je to poslední průzkum, kdy zcela se fungováním orgánů EU je zcela spokojeno pouze pět procent obyvatel České republiky.
Průzkum ČSOB ukázal, že mladí preferují bezhotovostní platby mobilem a chytrými hodinkami.
Američané vnímají ruskou agresi na Ukrajině v podstatě stejně důležitou pro USA jako válku v Pásmu Gazy.
Češi nadále podporují Ukrajinu. Většina by však byla pro rychlé ukončení konfliktu na úkor ztráty okupovaných ukrajinských území.
Důvěra Evropanů v poražení Ruska ve válce na Ukrajině je mizivá. Pouze deset procent věří ve vítězství Kyjeva.
U samoobslužných pokladen nakupují především mladí a ti s drobným nákupem. Češi by ocenili, pokud by za nákup, který si sami markují, dostávali do řetězců slevu.
Hodnocení práce premiéra a vlády je tristní. Společnost polarizuje i prezident, vede si však lépe než Miloš Zeman.
Výzkum ukazuje, že cizinci čím dál více stojí o vysokoškolské vzdělání v Česku. Z cizinců dominují Slováci, Rusy a Ukrajinci.
Podle průzkumu CVVM se názory Čechů na důchodový systém značně rozcházejí. Pro takřka polovinu obyvatel je systém nespravedlivý.