Čechům se líbí reklamy s herci, štve je však neautentický projev
Češi nejsou z reklam se známými osobnostmi nadšení, ale uznávají, že některé jsou vydařené. Co je na reklamách irituje?
Češi nejsou z reklam se známými osobnostmi nadšení, ale uznávají, že některé jsou vydařené. Co je na reklamách irituje?
Počet Čechů, které při nákupu ovlivňuje reklama, mírně roste. Takové nákupy přiznává 38 % české populace. Vyplývá to z výzkumu Češi a reklama, který zveřejnila Česká marketingová společnost ve spolupráci s PPM Factum.
Pro 8 z 10 Čechů je reklama na léky, v níž je léčivý přípravek doporučován známou osobností, nedůvěryhodná.
Ostrými slovy odsoudil nasazení reklamy například Dominik Hašek, který dlouhodobě usiluje o to, aby se sportovci z Ruska a Běloruska neúčastnili velkých sportovních akcí.
Podvodníci skrytí za anonymitou internetu vyzývají ke zdánlivě velmi výhodné příležitosti k zisku. Reklamy lákají na údajný nový způsob automatického obchodování s kryptoměnami, který prý vyvinul právě ČEZ.
Mezi nejoblíbenější reklamy na americkém YouTube v roce 2022 patří videa Amazonu nebo BMW, ale také trailery na nové filmy nebo seriály.
Na poli českých reklam je mezi diváky nejoblíbenější Ivan Trojan.