pátek 17. května 2024

Nejlepším hercem v reklamě je Ivan Trojan

Na poli českých reklam je mezi diváky nejoblíbenější Ivan Trojan.

Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah

Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.
Zdroj: ČD

  • Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.
  • Zdroj: ČD

Agentura Nielsen Admosphere uspořádala reprezentativní výzkum s respondenty Českého národního panelu (web, kde se registrují uživatelé internetu, kteří se chtějí za odměnu účastnit průzkumů trhu a veřejného mínění, pozn. red.), kteří měli zvolit nejlepšího herce/herečku nebo maskota v reklamě. Respondenti volí tak, že výkonům postav v reklamách přidělují známky od 0 do 10. Nejvyšší průměrné skóre, 7,25 bodů, získal Ivan Trojan za reklamy pro České dráhy.

Na druhém místě se umístil Petr Štěpánek (7,13) za roli v reklamě značky Bandi Vamos. U diváků je stále velmi populární dvojice ze spotů banky Air Bank. Tomáš Měcháček (7,07) a Tomáš Jeřábek (7,06) s takřka totožnými výsledky obsadili 3. a 4. místo. Páté místo získal Martin Hofmann z reklam operátora Vodafone (6,9).

Pokud by hodnocení bylo pouze na mladých respondentech ve věku od 15 do 24 let, tak by vyhrál hokejista David Pastrňák. Více než Ivan Trojan je ještě oslovili Jenovéfa Boková a Lukáš Langmajer. Do soutěže se zapojilo 8 170 online uživatelů Českého národního panelu.

Nejlepším maskotem bylo zvoleno zlaté (kreslené) prasátko z loňské vánoční reklamy Kofoly, známka 7,43. Druzí skončili Pat a Mat ze spotů České podnikatelské pojišťovny, kterým dotázaní udělili celkovou známku 7,40. Bodovala také kočka z reklam Whiskas nebo kozel Olda ze spotů pivovaru Velkopopovický Kozel.

Autor: Šimon Mitro

Související

Záběr z televizní reklamy na řetězec Lidl.
Ekonomika

Investice do reklamy loni rekordně rostly

Záběr z reklamy Applu
Zahraniční Technologie

Apple se omluvil za novou reklamu. Do televize nepůjde

Vizuál 58. ročníku MFF Karlovy Vary a Ivan Trojan na červeném koberci ve Varech.
Film a TV Festival

Trojan získá cenu prezidenta karlovarského festivalu

sociální sítě
Zahraniční Sociální sítě

Sociální sítě vydělávají na dětech 11 miliard dolarů ročně