Pardubické nádraží čeká rekonstrukce odbavovací haly
V dubnu začne rekonstrukce zbývající části historické nádražní budovy v Pardubicích.
V dubnu začne rekonstrukce zbývající části historické nádražní budovy v Pardubicích.
Od 18. do 24. března nebudou ujezdit vlaky v úseku Přerov - Rousínov. Cestující budou dopraveni náhradní autobusovou dopravou.
Od prosince 2019 se jezdí po úseku D3 mezi Ševětínem a Borkem, severně od Českých Budějovic. Brzy se to ale změní, protože Správa železnic dálnici znovu rozkope.
Správa železnic zahájila 13. února přestavbu Smíchovského nádraží v Praze.
Modernizace trati mezi Pardubicemi a Hradcem Králové je po dvou a půl letech u konce. Doprava mezi krajskými městy se ale zrychlí až od roku 2025.
Oprava vlakového nádraží v Českých Budějovicích byla dokončena. Opět slouží cestujícím.
Podle studie proveditelnosti Správy železnic by cesta vlakem z Prahy do Liberce mohla trvat 69 minut. Stavba trati s maximální rychlosti 200 km/h začne však nejdříve v roce 2030.
Teplické nádraží dostalo podobu, jakou mělo v době svého vzniku. Oprava vyšla na více než 200 milionů korun.
Památkově chráněná nádražní budova v Žatci se změní. Správa železnic totiž odstartovala její opravy. Ty vyjdou na 99 milionů korun a potrvají dva roky.
První z trojice odstavných nádraží se začne stavět v příští rok v Malletově depu v Libni. Podle Správy železnic se bude jednat o důležité místo pro regionální i dálkovou dopravu.