Sociální sítě vydělávají na dětech 11 miliard dolarů ročně
Podle studie Harvardu vydělávají sociální sítě na nezletilých 11 miliard dolarů ročně.
Podle studie Harvardu vydělávají sociální sítě na nezletilých 11 miliard dolarů ročně.
Přítomnost celebrit v reklamě efektivně přitahuje pozornost spotřebitelů, ukázal průzkum.
Netflix se vytasil s první českou reklamou. Ta se povedla více než velkofilm Rebel Moon, na který Petr Nárožný láká.
Ivan Trojan je napříč reklamami nejoblíbenějším hercem, a to již popáté.
Češi nejsou z reklam se známými osobnostmi nadšení, ale uznávají, že některé jsou vydařené. Co je na reklamách irituje?
Pro 8 z 10 Čechů je reklama na léky, v níž je léčivý přípravek doporučován známou osobností, nedůvěryhodná.
Na poli českých reklam je mezi diváky nejoblíbenější Ivan Trojan.