Nejlepším hercem v reklamě je opět Trojan

Ivan Trojan je napříč reklamami nejoblíbenějším hercem, a to již popáté.

Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.

Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.
Zdroj: České dráhy

  • Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.
  • Zdroj: České dráhy

V rámci udílení cen kreativity v reklamě Effie Awards byla rozdána cena i za nejlepšího herce v reklamě. Nejvyšší průměrnou známku obdržel od diváků Ivan Trojan, jenž se objevuje ve spotech Českých drah. S průměrným hodnocením 7,31 z 10 se stal již po páté nejlepším hercem v reklamě. Na těsné druhé pozici se letos umístila Taťána Kuchařová za reklamy Astratex (7,28). Následovali Tomáš Jeřábek za Air Bank (7,21), Martin Hofmann za Vodafone (7,05) a modelka Natálie Jirásková za Astratex (7,04).

V rámci nejlepších reklamních maskotů zvítězilo stejně jako loni zlaté prasátko od Kofoly s průměrnou známkou 7,95 z 10. Druhé skončilo duo Pat a Mat ze spotů České podnikatelské pojišťovny (7,69), třetí byl kocour z reklam Puriny (7,19), čtvrtý kozel Olda ze spotů Velkopopovického Kozla (7,12) a pátá skončila kočka Whiskas (6,70).

Pravidelný výzkum se sbíral letos na podzim. „Premiérové reklamy daného roku vždy hodnotí reprezentativní vzorek více než 8 tisíc online respondentů z Českého národního panelu, což je v Česku skutečně unikátní počet. Každému z nich patří velký dík za to, že se na tomto projektu podílí. Věříme, že výsledky přinášejí také zajímavou zpětnou vazbu firmám, které do svých reklam osobnosti a maskoty obsazují,“ uvádí Tomáš Hynčica, ředitel výzkumné agentury ResSOLUTION Group.

Autor: Šimon Mitro
Zdroj: Nielsen Admosphere

Související

CDID4818 (2)
Domácí

Dráhy posílí kvůli prodlouženému víkendu a prázdninám spoje

akcie
Ekonomika

Klesající úroky spořících účtů motivují Čechy k investicím

práce
Ekonomika

Firmy se obávají generace Z. Noví zaměstnanci mají potíže

stres
Domácí Zdraví

Češi bojují se stresem. Mladí kvůli němu absentují v práci