Firmy v Portugalsku čelí pokutám za zneužití národní vlajky v reklamách na alkohol
Portugalský úřad pro ochranu spotřebitelů se chystá udělit pokuty třem firmám za porušení reklamního zákoníku, kdy využily národní vlajku k propagaci alkoholu.
Portugalský úřad pro ochranu spotřebitelů se chystá udělit pokuty třem firmám za porušení reklamního zákoníku, kdy využily národní vlajku k propagaci alkoholu.
Do reklamy bylo loni investováno v Česku přes 145 miliard korun. To je meziročně o 12 procent více.
Podle studie Harvardu vydělávají sociální sítě na nezletilých 11 miliard dolarů ročně.
Přítomnost celebrit v reklamě efektivně přitahuje pozornost spotřebitelů, ukázal průzkum.
Netflix se vytasil s první českou reklamou. Ta se povedla více než velkofilm Rebel Moon, na který Petr Nárožný láká.
Ivan Trojan je napříč reklamami nejoblíbenějším hercem, a to již popáté.
Češi nejsou z reklam se známými osobnostmi nadšení, ale uznávají, že některé jsou vydařené. Co je na reklamách irituje?
Pro 8 z 10 Čechů je reklama na léky, v níž je léčivý přípravek doporučován známou osobností, nedůvěryhodná.
Na poli českých reklam je mezi diváky nejoblíbenější Ivan Trojan.