Většina Čechů nakupuje nábytek v kamenných prodejnách. Udržitelnost neřeší
Češi zůstávají věrní kamenným obchodům s nábytkem. Hlavními faktory při nákupu jsou cena a materiál.
Češi zůstávají věrní kamenným obchodům s nábytkem. Hlavními faktory při nákupu jsou cena a materiál.
Celkem třetina Čechů zažila při online nakupování podvodné praktiky.
Plýtvání potravinami je problém. Většina lidí nakupuje potraviny několikrát týdně, z nichž deset procent skončí v koši.
Počet Čechů, které při nákupu ovlivňuje reklama, mírně roste. Takové nákupy přiznává 38 % české populace. Vyplývá to z výzkumu Češi a reklama, který zveřejnila Česká marketingová společnost ve spolupráci s PPM Factum.
Online nakupování oblečení se stále nevyrovná klasickým kamenným prodejnám. Pouze dvě procenta Čechů kupuje oblečení pouze online.
Také česká nákupní centra zaplavilo slevové šílenství. I u nás nastal Black Friday. Řada obchodníků ale nenechala nic náhodě a slevy nabízí po celý měsíc.