České firmy zaostávají v přístupu zaměstnanců k internetu i aktivitě na sociálních sítích
V porovnání s evropskými zeměmi jsou české firmy méně aktivní na sociálních sítích a nenabízí v takové míře firemní internet svým zaměstnancům.
V porovnání s evropskými zeměmi jsou české firmy méně aktivní na sociálních sítích a nenabízí v takové míře firemní internet svým zaměstnancům.
České firmy zvyšují ochranu před kybernetickými útoky.
Největším exportérem je Škoda. Největším nárůstem vývozu se chlubí ŽĎAS.
Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela v Indii jednal o nových možnostech pro české firmy.
Zaměstnavatelé vyzývají zaměstnance k využívání zdravotních benefitů.
Udržitelnost pomáhá firmám v konkurenceschopnosti, alespoň tak to vnímá 60 procent společností.
Podle Svazu průmyslu a dopravy jsou české firmy ohroženy v konkurenceschopnosti kvůli nárůstu cen energií. Svaz jedná s vládou o případných opatřeních.
Více než polovina firem má účet na sociálních sítích. Celkem 63 procent společností přes své profily nabízí volná pracovní místa.
Malé firmy jsou v problémech kvůli opožděným fakturám. Přes 40 procent zákazníků neplatí včas.
V rámci digitalizace se připravuje jednotné měsíčné hlášení zaměstnavatelů.