Volkswagen se dostává do úzkých. Po 40 letech zavírá jednu ze svých továren
Konec továrny Volkswagenu v Bruselu ukazuje zájem spotřebitelů o elektromobily této značky. V Belgii se totiž vyráběly luxusní elektromobily Audi Q8 e-tron.
Konec továrny Volkswagenu v Bruselu ukazuje zájem spotřebitelů o elektromobily této značky. V Belgii se totiž vyráběly luxusní elektromobily Audi Q8 e-tron.
Asistentka Laura ve vozech Škoda bude mít přístup k umělé inteligenci ChatGPT.
Podle informací České televize koncern Volkswagen rozhodl, že gigafactory v Česku stavět nebude.
Německý Spolkový úřad pro motorová vozidla si všímá změn v chování zákazníků. Elektromobily spolu s krátícím se státním příspěvkem pro ně začínají být značně neatraktivní.
Polsko sice otevře vlastní gigafactory, ale na tu českou to nemá vliv. Letiště v Líních je totiž pro Volkswagen stále lukrativní lokalitou.
Německá vláda ukončila dotace na prodej firemních elektromobilů a mezi lidmi o ně velký zájem není. Volkswagen proto omezuje jejich výrobu.
Tesla má za srpen prvenství v prodeji elektromobilů. V porovnání s prodejem aut se spalovacími motory jsou ale její výsledky mizivé.
Volkswagen bude s čínským Xpengem vyvíjet elektromobily pro tamní trh.
Ford minulý týden ukončil výrobu oblíbené Fiesty. Teď se však zdá, že by to nemusel být její úplný konec.
Auto pro všechny. „Prostorné jako Golf a levné jako Polo.“ To mají být atributy nového modelu ID 2all.