Cesta z Prahy do Brna za jednu hodinu. Správa železnic plánuje vysokorychlostní tratě
Správa železnic připravuje 300 kilometrů vysokorychlostních tratí. Stěžejní bude výstavba úseku Praha – Brno.
Správa železnic připravuje 300 kilometrů vysokorychlostních tratí. Stěžejní bude výstavba úseku Praha – Brno.
Správa železnic během loňského roku zrenovovala šestatřicet nádražních budov.
Na tratě ve Středočeském a Ústeckém kraji míří „nové“ vlaky. ČD nakoupily jedenáct Stadlerů.
Nové elektrické vlaky RegioPanter nově brázdí Olomoucký kraj.
Na změny se musí připravit cestující na železnici. V neděli 11. prosince 2022 začne platit nový jízdní řád Českých drah. Národní dopravce láká na velké množství spojů, kratší jízdní doby a nové spoje vyjedou i do zahraničí.
Příští rok se uskuteční start mnoha zásadních staveb na železnici, a to díky rekordnímu rozpočtu.
Španělé si od pátku mohou vybírat hned ze čtyřech rychlovlakových dopravců, což je nejvíce v Evropě.
Během roku 2023 bude pokračovat obnova vozového parku Českých drah. Nové soupravy vyjedou nejprve v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Následně se s modernizací počítá i v dalších krajích. Chystá se i posílení Wi-Fi.
České dráhy přichází s několika novinkami, které zjednoduší služby v oblasti online odbavení. Zlepší se například nákup jízdenek v e-shopu či automatizuje systém refundací za případné zpoždění. Zákazníci také nově budou mít možnost ohodnotit svou cestu.
Středočeský kraj bude modernizovat vlakovou dopravu. Elefanty nahradí RegioPanteři.