Vlakovou dopravu ve Středočeském kraji od února zkomplikují výluky
Hned čtveřice výluk zkomplikuje železniční dopravu ve Středočeském kraji během února. Další budou následovat i v březnu.
Hned čtveřice výluk zkomplikuje železniční dopravu ve Středočeském kraji během února. Další budou následovat i v březnu.
Masarykovo nádraží v Praze prochází největší proměnou ve své historii. Hotovo by mělo být za tři roky.
Po letech oprav budou moci cestující opět využívat halu hlavního vlakového nádraží v Plzni. Zpřístupní se 5. ledna.
Na vyřešení problémů s evropským zabezpečovacím systém pro železnice ETCS, které se objevily ve zkušebním provozu, má Správa železnic rok.
Přehled staveb a rekonstrukcí Správy železnic pro příští rok obsahuje přestavbu Masarykova a smíchovského nádraží v Praze, ale také stavby nových tratí, například mezi Plzní a Stodem.
Víc problémů než užitku způsobuje Evropský zabezpečovací systém ETCS. I když není levný, má podle ministerstva dopravy ušetřit až 3,6 miliardy korun. To je třetina nákladů na jeho zavedení.
Modernizace trati mezi Karlštejnem a Berounem si žádá omezení. Vlaky jezdí jen po jedné koleji. Po dokončení se zde zvýší rychlost na 130 kilometrů za hodinu.
Vozy od Moravskoslezské vagonky zpříjemní jízdu cestujícím na trati z Tábora do Bechyně.
České dráhy přišly o trať mezi městy Klatovy a Horažďovice, od 10. prosince tady bude jezdit GW Train.
Po opravené nádražní budově v Semilech přišla na řadu nástupiště a také podchod. Nyní modernizaci dokončila Správa železnic.