Konzumace zpráv online: Češi nejvíce čtou krátké zprávy a diskuze
Nová studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024 od agentur ResSOLUTION Group a Nielsen ukazuje, jak se mění chování uživatelů při konzumaci online zpráv.
Nová studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024 od agentur ResSOLUTION Group a Nielsen ukazuje, jak se mění chování uživatelů při konzumaci online zpráv.
Studie agentury ResSOLUTIONGroup, která mapuje trendy v konzumaci zpravodajství, odhaluje pokles pravidelného sledování zpráv.
Online nakupování se mění rychlým tempem a český zákazník na něj má stále vyšší nároky.
Češi koukají na televizi více než Evropané. V květnu činila průměrná denní doba strávená u televize 3 hodiny a 19 minut.
Tři čtvrtiny Čechů užívají doplňky stravy. Nejčastěji jde o vitamíny a minerály.
Češi milují kávu. Pouze desetina obyvatel ji nepije. Nejčastěji ji Češi holdují doma.
Podle průzkumu agentury Nielsen pouští pračku každý den jen devět procent Čechů.
Celkem 3 hodiny a 44 minut sledují Češi denně televizi.
Osm z deseti Čechů je pro slavení Mezinárodního dne žen. Průzkum zjišťoval, jak je na tom česká společnost po stránce rovnoprávnosti.
Pro 8 z 10 Čechů je reklama na léky, v níž je léčivý přípravek doporučován známou osobností, nedůvěryhodná.