Lidl kraluje reklamě i nákupním vozíkům
Mezi potravinovými řetězci v Česku je jasným lídrem Lidl – a to jak v investicích do reklamy, tak v oblibě mezi zákazníky.
Mezi potravinovými řetězci v Česku je jasným lídrem Lidl – a to jak v investicích do reklamy, tak v oblibě mezi zákazníky.
Více než čtvrtina Slováků si pouští filmy denně, přičemž se nejčastěji rozhudjí podle žánru či aktuální nálady.
Nová studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024 od agentur ResSOLUTION Group a Nielsen ukazuje, jak se mění chování uživatelů při konzumaci online zpráv.
Studie agentury ResSOLUTIONGroup, která mapuje trendy v konzumaci zpravodajství, odhaluje pokles pravidelného sledování zpráv.
Online nakupování se mění rychlým tempem a český zákazník na něj má stále vyšší nároky.
Češi koukají na televizi více než Evropané. V květnu činila průměrná denní doba strávená u televize 3 hodiny a 19 minut.
Tři čtvrtiny Čechů užívají doplňky stravy. Nejčastěji jde o vitamíny a minerály.
Češi milují kávu. Pouze desetina obyvatel ji nepije. Nejčastěji ji Češi holdují doma.
Podle průzkumu agentury Nielsen pouští pračku každý den jen devět procent Čechů.
Celkem 3 hodiny a 44 minut sledují Češi denně televizi.