Pepsi chystá prebiotickou kolu. Uvede ji na podzim
PepsiCo na podzim uvede na trh novou „prebiotickou“ kolu, která má zaujmout zdravěji smýšlející zákazníky. Reaguje tak na rostoucí zájem o funkční potraviny a pokles prodeje tradičních limonád.
PepsiCo na podzim uvede na trh novou „prebiotickou“ kolu, která má zaujmout zdravěji smýšlející zákazníky. Reaguje tak na rostoucí zájem o funkční potraviny a pokles prodeje tradičních limonád.
Před 40 lety se Coca-Cola pokusila o revoluci. Změnila recept své ikonické limonády a vyvolala tím největší spotřebitelskou vzpouru v dějinách reklamy.
Mnoho lidí přestalo v Americe nakupovat slazené nápoje kvůli rostoucím cenám. Za ty může především vyšší zdanění. K němu přistoupily Spojené státy i řada zemí v Evropě.
Zdravotnická skupina Národní ekonomické rady vlády (NERV) navrhla vládě zvýšit spotřební daň na slazené nápoje. Přineslo by to peníze do státního rozpočtu a snížilo obezitu nejen u dětí.