Stavba dálnic se zrychlí, uvádí ministr dopravy
Transformace ŘSD na státní podnik by měla zajistit efektivnější stavbu dálnic.
Transformace ŘSD na státní podnik by měla zajistit efektivnější stavbu dálnic.
O obchvatu Znojma se mluví už přes dvacet let. Dopravní situace ve městě se už však stává kritickou, zejména v posledních dnech, kdy ji ještě zkomplikovali rakouští železničáři.
Havlíčkovým Brodem projede podle údajů radnice zhruba 25 tisíc aut denně. Ulehčit městu by měl právě otevřený obchvat, i když ani ten veškerou dopravu neodkloní.
Lysá nad Labem nutně potřebuje obchvat města. Zároveň však chce zachovat unikátní mokřad Žabák, a tak ho přesune o pár stovek metrů stranou.
Poté, co kdysi ministr dopravy Vít Bárta rozhodl o zastavení obchvatu České Lípy, začaly se množit protestní hlasy. Ty teď utichají, obchvat by měl městu sloužit do dvou let.
Za celých sedmnáct let nemuseli silničáři povrch dálnice u vrchu Valíku opravovat. O to je teď problém větší, protože na místě se začala vozovka propadat.
Letní dopravní peklo, které se protáhlo do podzimu, na Jindřichohradecku skončilo. Většina silnice je znovu plně průjezdná.
Ministerstvo dopravy i ŘSD chce začít se stavbou severozápadního obchvatu Prahy. Obyvatelé částí města, přes které by silnice měla vést, jsou však proti.
Ředitelství silnic a dálnic má připraveno na zimní údržbu celkem 213 sypačů a 672 řidičů.
Dálnice D3 se ve středních Čechách stavět bude. Ekologické sdružení Děti Země a Krajina 2000 u soudu se svými námitkami neuspěly.