Česká pošta zahájila kampaň na prodej svých nemovitostí
Česká pošta se snaží našetřit tím, že prodává některé ze svých nemovitostí. Nyní spustila marketingovou kampaň.
Česká pošta se snaží našetřit tím, že prodává některé ze svých nemovitostí. Nyní spustila marketingovou kampaň.
V aukci je budova České pošty na rohu Jindřišské ulice a Politických vězňů v Praze. Minimální cena činí 1,3 miliardy korun.
Celkem 282 převážně administrativních a manažerských pracovníků opustí Českou poštu.
Rovných 35 korun budou platit ti, kteří si nechávají vyplácet důchod v hotovosti.
Objekty nabízí pošta v elektronické aukci. Do dražby jde například objekt v pražské ulici Na Strži s vyvolávací cenou 310 milionů korun. Přikoupit lze i garáže pro 35 osobních aut, čtyři dodávky a jeden náklaďák za 31 milionů a přístupovou cestu.
Ze státní podniku bude akciová společnost. Z lůna České pošty se oddělí Balíkovna. Stane se tak k Novému roku 2025.
Česká pošta nezažívá dobré období a vykazuje miliardové ztráty. Pomoci by jí měla plánovaná transformace.
Nejkrásnější známkou roku je Chudobínská borovice.
Vedení pražského magistrátu se nelíbí rozhodnutí prodat budovu pošty v Jindřišské ulici formou dražby. Stát totiž předběžně městu novorenesanční komplex slíbil.
Popelka a Arnošt Blažej se setkávají na nových známkách České pošty. Libuše Šafránková a Josef Abrhám byli manželé celých pětačtyřicet let.