Česká pošta má plán na transformaci, vyjde na osm miliard
Česká pošta nezažívá dobré období a vykazuje miliardové ztráty. Pomoci by jí měla plánovaná transformace.
Česká pošta nezažívá dobré období a vykazuje miliardové ztráty. Pomoci by jí měla plánovaná transformace.
Nejkrásnější známkou roku je Chudobínská borovice.
Vedení pražského magistrátu se nelíbí rozhodnutí prodat budovu pošty v Jindřišské ulici formou dražby. Stát totiž předběžně městu novorenesanční komplex slíbil.
Popelka a Arnošt Blažej se setkávají na nových známkách České pošty. Libuše Šafránková a Josef Abrhám byli manželé celých pětačtyřicet let.
Oznámila, že od července 2023 upravuje dobu doručeních obyčejných listovních zásilek. Místo dvou bude doručení trvat tři dny.
Česká pošta od 1. července zruší 300 poboček. V řadě měst budou nakonec zrušeny jiné pobočky, než jaké pošta původně plánovala.
Ke 30. červnu by měl vzniknout transformační plán České pošty, na základě kterého se česká pošta rozdělí na státní a komerční část.
Česká pošta kromě rušení poboček ohlásila další zdražování. Od prvního července opět podraží doručování dopisů. Například u doporučeného dopisu se cena zvýší o 10 korun na 72 korun.
Další zdražování plánuje Česká pošta. Vyšší ceny by se měly týkat známek.
Vyplácení důchodů v hotovosti bude od září dražší. Česká pošta změní ceník.