čtvrtek 21. listopadu 2024

Většina Čechů stále nakupuje boty v kamenných obchodech

Online prodej bot se zvyšuje, většina Čechů ale stále upřednostňuje nákup v kamenných prodejnách.

boty

Ilustrační foto.
Zdroj: StockVault

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: StockVault

Eshopy pro nákup bot upřednostňuje jen 14 procent Čechů, vyplývá to z nového průzkumu agentury Nielsen ve spolupráci s ResSOLUTION Group. Tři pětiny Čechů tak zůstávají věrní kamenným prodejnám. Zbylá část populace využívá stejnou měrou nákup bot na internetu s klasickými prodejnami. Čtyři z deseti dotázaných mají oblíbené značky, které při nákupu obuvi upřednostňují. Většinou preferují určité značky lidé do 34 let.

Ženy upřednostňují volnočasovou vycházkovou obuv (63 %), zatímco muži mají obdobný zájem o volnočasovou vycházkovou (42 %) a volnočasovou sportovní obuv (39 %). Češi nejčastěji holdují značkám Nike (22 %), Adidas (11 %), Rieker (6 %) a Baťa (6 %).

Autor: Šimon Mitro

Související

Short_tailed_weasel_ermine_animal_mustela_erminea
Zahraniční Video

Policie odhalila záhadného zloděje přezůvek. Do školy chodila krást lasička

Screen reklamy Alzy ke slevové akci Black Friday
Ekonomika Nakupování

Při nákupech elektroniky dominují eshopy nad kamennými prodejnami

Black Friday
Domácí Nakupování

Třetina Čechů se chystá na nákupy během Black Friday

online nakupování
Ekonomika Nakupování

Maloobchodní tržby v Česku dál rostou, eshopy vévodí