Většina Čechů stále nakupuje boty v kamenných obchodech

Online prodej bot se zvyšuje, většina Čechů ale stále upřednostňuje nákup v kamenných prodejnách.

boty

Ilustrační foto.
Zdroj: StockVault

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: StockVault

Eshopy pro nákup bot upřednostňuje jen 14 procent Čechů, vyplývá to z nového průzkumu agentury Nielsen ve spolupráci s ResSOLUTION Group. Tři pětiny Čechů tak zůstávají věrní kamenným prodejnám. Zbylá část populace využívá stejnou měrou nákup bot na internetu s klasickými prodejnami. Čtyři z deseti dotázaných mají oblíbené značky, které při nákupu obuvi upřednostňují. Většinou preferují určité značky lidé do 34 let.

Ženy upřednostňují volnočasovou vycházkovou obuv (63 %), zatímco muži mají obdobný zájem o volnočasovou vycházkovou (42 %) a volnočasovou sportovní obuv (39 %). Češi nejčastěji holdují značkám Nike (22 %), Adidas (11 %), Rieker (6 %) a Baťa (6 %).

Autor: Šimon Mitro

Související

zásilka
Domácí Vánoce

Čas na vánoční dárky se krátí. Pro klid v duši nákup neodkládejte

online nakupování
Ekonomika

Tržby v českém maloobchodu rostou. Eshopy táhnou růst

eshop
Domácí Nakupování

Češi preferují při online nakupování rychlost a přehlednost

vánoční nákupy
Domácí Vánoce

Vánoční dárky nakupuje 90 procent Čechů online