sobota 19. dubna 2025

Nejlepším hercem v reklamě je opět Trojan

Ivan Trojan je napříč reklamami nejoblíbenějším hercem, a to již popáté.

Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.

Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.
Zdroj: České dráhy

  • Ivan Trojan v reklamním spotu Českých drah.
  • Zdroj: České dráhy

V rámci udílení cen kreativity v reklamě Effie Awards byla rozdána cena i za nejlepšího herce v reklamě. Nejvyšší průměrnou známku obdržel od diváků Ivan Trojan, jenž se objevuje ve spotech Českých drah. S průměrným hodnocením 7,31 z 10 se stal již po páté nejlepším hercem v reklamě. Na těsné druhé pozici se letos umístila Taťána Kuchařová za reklamy Astratex (7,28). Následovali Tomáš Jeřábek za Air Bank (7,21), Martin Hofmann za Vodafone (7,05) a modelka Natálie Jirásková za Astratex (7,04).

V rámci nejlepších reklamních maskotů zvítězilo stejně jako loni zlaté prasátko od Kofoly s průměrnou známkou 7,95 z 10. Druhé skončilo duo Pat a Mat ze spotů České podnikatelské pojišťovny (7,69), třetí byl kocour z reklam Puriny (7,19), čtvrtý kozel Olda ze spotů Velkopopovického Kozla (7,12) a pátá skončila kočka Whiskas (6,70).

Pravidelný výzkum se sbíral letos na podzim. „Premiérové reklamy daného roku vždy hodnotí reprezentativní vzorek více než 8 tisíc online respondentů z Českého národního panelu, což je v Česku skutečně unikátní počet. Každému z nich patří velký dík za to, že se na tomto projektu podílí. Věříme, že výsledky přinášejí také zajímavou zpětnou vazbu firmám, které do svých reklam osobnosti a maskoty obsazují,“ uvádí Tomáš Hynčica, ředitel výzkumné agentury ResSOLUTION Group.

Autor: Šimon Mitro
Zdroj: Nielsen Admosphere

Související

AI
Zahraniční AI

Veřejnost a odborníci na umělou inteligenci se liší v názorech na její budoucnost

pivo kozel
Domácí Alkohol

Suchej únor táhne. Češi zkouší měsíc bez alkoholu stále častěji

vizualizace olomouckého střediska údržby Českých drah po rekonstrukci haly B.
Domácí

Olomoucké depo projde rozsáhlou modernizací. První část začala včera

TV
Film a TV

Filmy si denně pouští více než čtvrtina Slováků. Nejčastěji vybírají podle žánru a nálady