sobota 18. května 2024

Ferrari slaví úspěch s personalizovanou nabídkou

Italský výrobce sportovních aut sází na osobní přístup, a to se vyplácí. Zisk letos roste.

Ferrari

Ferrari SP-8 ve speciálním designu.
Zdroj: Ferrari

  • Ferrari SP-8 ve speciálním designu.
  • Zdroj: Ferrari

Italské automobilce s koněm ve znaku se daří. Podle posledních obchodních výsledků ze třetího čtvrtletí stoupl Ferrari meziročně zisk o 46 procent. Oproti minulému roku dodala značka také o skoro desetinu aut víc, celkem téměř 3 500.

Úspěchy vedení firmy přičítá hlavně personalizaci aut. V posledních letech slavná značka přišla s širokou škálou možností, jak si zákazník může své auto upravit podle svého vkusu, ať už se jedná o lak, interiér nebo použité materiály. Tyto úpravy jsou atraktivní a zákazníci jsou ochotní si za ně připlatit.

Ferrari má dobře našlápnuto i do příštího roku. „Objem zakázek zůstává na nejvyšší úrovni, odráží silnou poptávku ve všech zeměpisných oblastech, a pokrývá celý rok 2025,“ uvedl šéf ikonické značky Benedetto Vigna.

Související

Nissan
Ekonomika Elektromobily

Nissan investuje miliardy do výroby elektromobilů ve Velké Británii

odometr
Světové dny Auta

Den odometru

pneu
Zahraniční Auta

Emise z pneumatik škodí životnímu prostředí

Ford Mustang z roku 1964
Zahraniční Výročí

Ford Mustang slaví 60 let. Stvořil třídu Pony Cars