Češi pijí víc ležáků i čepovaného nealka
Plzeňský Prazdroj loni prodal 7,3 milionu hektolitrů piva a udržel tak prodeje na úrovni předchozího roku.
Plzeňský Prazdroj loni prodal 7,3 milionu hektolitrů piva a udržel tak prodeje na úrovni předchozího roku.
Loni byla značka Birell lídrem v reklamních investicích do segmentu nealkoholických piv s příchutí a radlerů.
Obliba piva mezi ženami v České republice roste, což potvrzuje průzkum Plzeňského Prazdroje.
Ceny piva v jednotlivých evropských hlavních městech se liší v řádu několika stokorun.
Pivovar Radegast zaznamenal další úspěch. Jeho Radegast Rázná 10 získala prestižní ocenění na soutěži Golden Bohemia – Czech Draft Beer Award 2024 jako nejlepší lahvové světlé výčepní pivo.
Každý rok 10. prosince slaví pivaři po celém světě Den ležáku.
V roce 2023 investoval pivovar Krušovice nejvíce peněz do reklamy, aby posílil svou pozici na trhu.
Celé portfolio Plzeňského prazdroje nabízené ve skle se bude prodávat v zálohovaných lahvích.
Tento americký svátek potěší každého českého pivaře.
Obraz českých hospod se za posledních patnáct let zásadně změnil. Podle výzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění se hospody stále častěji vnímají jako centra společenského života.