Hudba dominuje rádiím. České a slovenské skladby tvoří třetinu vysílání
Hudba je nejčastějším obsahem českých rádií, zejména těch komerčních. Podle statistik za rok 2023 tvořila hudba 74 procent vysílacího času soukromých stanic.
Hudba je nejčastějším obsahem českých rádií, zejména těch komerčních. Podle statistik za rok 2023 tvořila hudba 74 procent vysílacího času soukromých stanic.
Podle studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024, kterou zveřejnila agentura ResSOLUTION Group, Češi zůstávají vůči využití umělé inteligence ve zpravodajství skeptičtí.
Televize zůstává nejsilnějším médiem v Česku, a to i po sedmi dekádách své existence. Průměrný divák u ní denně stráví 3,5 hodiny, přičemž v mimořádných situacích, jako byly zářijové povodně, se tato doba zvyšuje až na 4,5 hodiny.
TikTok se stal důležitým nástrojem pro politické informace a zprávy, zejména mezi mladými dospělými. Nový výzkum ukazuje, že tato platforma ovlivňuje politické preference a zvyklosti v USA.
Celkem 54 procent Slováků sleduje zpravodajství alespoň jednou denně na televizi.
Zájem o zpravodajské dění v USA upadá. Důvěra v média každoročně klesá a lidé jsou čím dál unavenější z neustálého přísunu nových zpráv.
Někteří němečtí novináři přijdou o práci, nahradí je umělá inteligence.
Podíl čtenářů online zpráv se za deset let zvedl takřka o třetinu. V současné době sleduje 78 procent Čechů zprávy online.
Sledovanost večerních zpráv na Televizi Seznam nestačila, stanice se ze zpravodajského kanálu mění na rodinnou podívanou.
29 % náctiletých Britů má jako primární zdroj informací Instagram.