Poslední část opravy Fantovy budovy začne ještě letos
Fantovu budovu na hlavním nádraží v Praze čeká poslední fáze rekonstrukce. Měla by začít ještě letos.
Fantovu budovu na hlavním nádraží v Praze čeká poslední fáze rekonstrukce. Měla by začít ještě letos.
Lovosice mají nová nástupiště. Nyní pokračuje rekonstrukce nádražní budovy.
Rekonstrukce trati Praha – Kladno pokračuje. Nové nádraží v Praze v Bubnech by mělo začít fungovat příští rok
První RegioPanter PID již jezdí na trase S4 Praha – Kralupy nad Vltavou. Jde o první z objednaných 22 vlaků Pražské integrované dopravy.
Rozjíždí se modernizace trati z Prahy do Berouna. Spojení do Černošic se zrychlí.
Historická nádražní budova v Ostravě-Vítkovicích projde rozsáhlou rekonstrukcí.
Cestující v Berouně mohou využívat nově zrekonstruované vlakové nádraží, které nabízí více obchodů a moderní informační systém.
Modernizace trati na Havlíčkobrodsku přinese zvýšení rychlosti vlaků na 160 kilometrů za hodinu.
Modernizace trati mezi Hradcem Králové a Chlumce zaručí rychlejší spojení.
Parní vlaky vyjedou o letních prázdninách do Dolní lipky i Hradce Králové.