Pražské nádraží v Bubnech začne fungovat příští rok
Rekonstrukce trati Praha – Kladno pokračuje. Nové nádraží v Praze v Bubnech by mělo začít fungovat příští rok
Rekonstrukce trati Praha – Kladno pokračuje. Nové nádraží v Praze v Bubnech by mělo začít fungovat příští rok
První RegioPanter PID již jezdí na trase S4 Praha – Kralupy nad Vltavou. Jde o první z objednaných 22 vlaků Pražské integrované dopravy.
Rozjíždí se modernizace trati z Prahy do Berouna. Spojení do Černošic se zrychlí.
Historická nádražní budova v Ostravě-Vítkovicích projde rozsáhlou rekonstrukcí.
Cestující v Berouně mohou využívat nově zrekonstruované vlakové nádraží, které nabízí více obchodů a moderní informační systém.
Modernizace trati na Havlíčkobrodsku přinese zvýšení rychlosti vlaků na 160 kilometrů za hodinu.
Modernizace trati mezi Hradcem Králové a Chlumce zaručí rychlejší spojení.
Parní vlaky vyjedou o letních prázdninách do Dolní lipky i Hradce Králové.
Plzeň modernizuje další historickou nádražní budovu, tentokrát na Jižním Předměstí.
Výluka na železnici mezi Jaroměří a Trutnovem začala v noci ze čtvrtka na pátek a potrvá až do 11. května.