Třetinu nevoličů lze přesvědčit k volbám, uvádí průzkum
Přes milion Čechů nechodí k volbám vůbec a další milion a půl jen občas. Nová studie agentury STEM/MARK odhalila, proč zůstávají doma – a co by je možná přimělo změnit názor.
Přes milion Čechů nechodí k volbám vůbec a další milion a půl jen občas. Nová studie agentury STEM/MARK odhalila, proč zůstávají doma – a co by je možná přimělo změnit názor.
Podle nové studie agentury STEM/MARK je v České republice stále nízký zájem o elektroauta.
Osvětová kampaň Suchej únor, která vybízí k měsíční abstinenci, získává mezi Čechy čím dál větší popularitu.
Téměř čtvrtina Čechů se snaží hubnout, ale většinou bez úspěchu. Ukazuje to průzkum agentury STEM/MARK.
Výsledky výzkumu agentury STEM/MARK ukazují, že reformy ve zdravotnictví mají podporu především od vzdělanější a bohatší české populace.
Horní hranice odchodu do důchodu, stanovená na 67 let pro lidi narozené po roce 1989, vyvolává otázky, zda je tento věk pro Čechy přijatelný.
V průzkumu agentury STEM/MARK se zaměřili na to, jak se Češi starají o své zdraví a co dělají jinak ti, kteří se cítí zdraví, než ti, kdo se potýkají s nemocemi.
Češi využívají především platební karty Visa a Mastercard, přičemž jiné značky téměř nejsou zastoupeny. Podle průzkumu agentury STEM/MARK většina lidí nepřikládá výběru konkrétního typu karty větší význam.
Podle průzkumu STEM/MARK většina Čechů podporuje investice do vodíkové technologie, i když mnozí mají obavy o bezpečnost.
Pro většinu obyvatel Moravskoslezského kraje je těžký průmysl neodmyslitelnou součástí regionu. Podle průzkumu STEM/MARK, 95 procent lidí v kraji považuje těžký průmysl za významný pro místní rozvoj.