Teplice hlásí hotovo. Nádražní budova dostala zpět historické prvky
Teplické nádraží dostalo podobu, jakou mělo v době svého vzniku. Oprava vyšla na více než 200 milionů korun.
Teplické nádraží dostalo podobu, jakou mělo v době svého vzniku. Oprava vyšla na více než 200 milionů korun.
Památkově chráněná nádražní budova v Žatci se změní. Správa železnic totiž odstartovala její opravy. Ty vyjdou na 99 milionů korun a potrvají dva roky.
První z trojice odstavných nádraží se začne stavět v příští rok v Malletově depu v Libni. Podle Správy železnic se bude jednat o důležité místo pro regionální i dálkovou dopravu.
Po letech oprav budou moci cestující opět využívat halu hlavního vlakového nádraží v Plzni. Zpřístupní se 5. ledna.
Jedno z nejdůležitějších nádraží v republice projde rekonstrukcí. Na jejím konci bude i nový moderní přestupní terminál.
Po pražském Výtoňském mostě se nyní jezdí dvacítkou. Železničáři volají po urychleném řešení špatného stavu této technické památky, jinak hrozí i uzavřením dopravy.
Na vyřešení problémů s evropským zabezpečovacím systém pro železnice ETCS, které se objevily ve zkušebním provozu, má Správa železnic rok.
Více než 120 let na trase mezi Tanvaldem a Kořenovem jezdí vlaky po zubačce. Ta však už nyní začala vypovídat službu a volá po rekonstrukci. Začne se s ní příští rok.
Přehled staveb a rekonstrukcí Správy železnic pro příští rok obsahuje přestavbu Masarykova a smíchovského nádraží v Praze, ale také stavby nových tratí, například mezi Plzní a Stodem.
Modernizace trati mezi Karlštejnem a Berounem si žádá omezení. Vlaky jezdí jen po jedné koleji. Po dokončení se zde zvýší rychlost na 130 kilometrů za hodinu.