Konzumace zpráv online: Češi nejvíce čtou krátké zprávy a diskuze
Nová studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024 od agentur ResSOLUTION Group a Nielsen ukazuje, jak se mění chování uživatelů při konzumaci online zpráv.
Nová studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024 od agentur ResSOLUTION Group a Nielsen ukazuje, jak se mění chování uživatelů při konzumaci online zpráv.
Výsledky výzkumu agentury STEM/MARK ukazují, že reformy ve zdravotnictví mají podporu především od vzdělanější a bohatší české populace.
Zatímco republikáni věří v ekonomické oživení, demokraté očekávají zhoršení. Celkově jsou však Američané ohledně budoucnosti ekonomiky rozpolcení.
Více než polovina českých studentů věří, že pokud by známkování prováděla umělá inteligence, bylo by spravedlivější.
Studie agentury ResSOLUTIONGroup, která mapuje trendy v konzumaci zpravodajství, odhaluje pokles pravidelného sledování zpráv.
Pilotní projekt zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek, který odstartovaly společnosti Kaufland a Lidl, ukazuje pozitivní výsledky.
Podle aktuálního průzkumu CVVM zájem Čechů o situaci kolem ukrajinských uprchlíků dosáhl nejnižší úrovně. Pouze 29 procent občanů se o téma zajímá, přičemž od jara 2022, kdy byl zájem na vrcholu, klesl o více než polovinu.
Pouze 13 procent značek na českém trhu si dokáže získat skutečnou blízkost zákazníků, což z nich činí favority v dané kategorii. Mezi potravinovými řetězci vede Lidl, následovaný Kauflandem, Albertem a Penny.
Průzkum Avastu zjistil, že 42 procent Čechů půjčuje svůj mobil cizím lidem na koncertech a jiných akcích.
Nový průzkum ukazuje, že pohlaví, věk a socioekonomický status významně ovlivňují duševní pohodu zaměstnanců. Nejvíce ohrožení jsou pracovníci ve Španělsku, nejméně v Nizozemsku.