Nealkoholické pivo se v Česku stává fenoménem
Nealkoholické pivo si v Česku oblíbilo už 85 procent dospělých. Stále více lidí sahá po ochucených variantách, které oceňují pro chuť i osvěžení v horkých dnech.
Nealkoholické pivo si v Česku oblíbilo už 85 procent dospělých. Stále více lidí sahá po ochucených variantách, které oceňují pro chuť i osvěžení v horkých dnech.
Češi mění přístup k alkoholu – pijí méně, střídají alkoholické a nealkoholické nápoje a více si hlídají míru.
Loni byla značka Birell lídrem v reklamních investicích do segmentu nealkoholických piv s příchutí a radlerů.
Zdravotnická skupina Národní ekonomické rady vlády (NERV) navrhla vládě zvýšit spotřební daň na slazené nápoje. Přineslo by to peníze do státního rozpočtu a snížilo obezitu nejen u dětí.