Nealkoholické pivo se v Česku stává fenoménem
Nealkoholické pivo si v Česku oblíbilo už 85 procent dospělých. Stále více lidí sahá po ochucených variantách, které oceňují pro chuť i osvěžení v horkých dnech.
Nealkoholické pivo si v Česku oblíbilo už 85 procent dospělých. Stále více lidí sahá po ochucených variantách, které oceňují pro chuť i osvěžení v horkých dnech.
Češi mění přístup k alkoholu – pijí méně, střídají alkoholické a nealkoholické nápoje a více si hlídají míru.
Češi mění své pivní návyky. Největší podíl na domácím růstu má výrazný zájem o nealkoholické pivo.
Plzeňský Prazdroj loni prodal 7,3 milionu hektolitrů piva a udržel tak prodeje na úrovni předchozího roku.
Loni byla značka Birell lídrem v reklamních investicích do segmentu nealkoholických piv s příchutí a radlerů.
Nejoblíbenější značkou piva je nealkoholický Birell.
Birell pije čím dál více lidí, popularitu nabírá i u mužů.