Influenceři mění byznys. 200 milionů lidí se považuje za tvůrce obsahu
Díky rostoucí síle influencerů mění firmy své marketingové strategie. Tento trend přetváří obchodní modely a otevírá nové příležitosti pro malé tvůrce obsahu.
Díky rostoucí síle influencerů mění firmy své marketingové strategie. Tento trend přetváří obchodní modely a otevírá nové příležitosti pro malé tvůrce obsahu.
Koncem června rozjela společnost Okay elektro masivní kampaň, ve které oznamovala, že 4. července zavírá. Kampaň působila na první pohled jako obří akce končícího řetězce, který nabídne zboží za neskutečně výhodné ceny. Ani jedno z toho nebyla pravda.
Pořádný otřes na sociálních sítích vyvolaly fotky výrobků masokombinátu ze slovenského Púchova. Vlna nevole se snesla nejen na výrobce, ale i na obchodní řetězce, které produkty nabízejí.