Dolce & Gabbana nabízí parfém pro psy
Ikonický italský módní dům se zaměřil tentokrát na psy. Vytvořil pro ně parfém, který vyjde asi na dva a půl tisíce korun.
Ikonický italský módní dům se zaměřil tentokrát na psy. Vytvořil pro ně parfém, který vyjde asi na dva a půl tisíce korun.
Řecko bude mít vlastní Dubaj. Staví si ji jen kousek na jih od Athén.
Italský výrobce sportovních aut sází na osobní přístup, a to se vyplácí. Zisk letos roste.
Restaurace jen pro dva lidi je nejmenší na světě. Je v Itálii a jídlo pro dva tam vyjde v přepočtu na bezmála 12 tisíc korun. I tak ale mají rezervace na měsíce dopředu.
Realitní makléř má jako služební auto Lamborgini, zubař zase Ferrari. Když si totiž pořídí auto jako firemní, dostanou zpátky DPH, tedy asi pětinu ceny, a ještě si sníží základ daně z příjmu o cenu vozu. A to se zjevně vyplatí.