Investice do reklamy loni rekordně rostly
Do reklamy bylo loni investováno v Česku přes 145 miliard korun. To je meziročně o 12 procent více.
Do reklamy bylo loni investováno v Česku přes 145 miliard korun. To je meziročně o 12 procent více.
Tesco a Kaufland si v posledních dnech vybrali internetoví podvodníci, aby získali peníze nepozorných zájemců. Řada lidí dostala do e-mailu zprávu, která zneužívá logo i jméno řetězců, žádá o vyplnění dotazníku a tvrdí, že za to lidé dostanou dárek.
Zatímco Makro a Globus na poli maloobchodních řetězců ztrácí, tak Lidl, Billa, Albert a další zvyšují svůj tržní podíl.
Inspektoři ze Státní zemědělské a potravinářské inspekce našli avokáda plné pesticidů. V prodejně asijských potravin zase Ucho Jidášovo s nebezpečnou bakterií.
Za první tři měsíce pilotního testování vratných PET lahví vrátili Češi přes čtvrt milionu obalů.
Kaufland rozšiřuje své služby. V Česku brzy otevře online portál na němž umožní nákup zboží od obchodníkům třetích stran.
Řetězce Lidl a Kaufland společně rozjely testovací režim vrácení PET lahví a plechovek. Prozatím zákazníci za vrácené PETky a plechovky dostanou namísto peněz slevový kupon do obchodu.
Od 23. února zavede Lidl a Kaufland pilotní projekt výkupu PET lahví. V prvních třech prodejnách dostanou zákazníci za PET lahve slevu na nákup.