Češi chtějí AI ve financích, ale bojí se o data
Češi stále častěji slyší o využití umělé inteligence ve finančních službách, skutečnou zkušenost s ní má ale jen pětina populace.
Češi stále častěji slyší o využití umělé inteligence ve finančních službách, skutečnou zkušenost s ní má ale jen pětina populace.
Nealkoholické pivo si v Česku oblíbilo už 85 procent dospělých. Stále více lidí sahá po ochucených variantách, které oceňují pro chuť i osvěžení v horkých dnech.
Pouze 13 procent značek na českém trhu si dokáže získat skutečnou blízkost zákazníků, což z nich činí favority v dané kategorii. Mezi potravinovými řetězci vede Lidl, následovaný Kauflandem, Albertem a Penny.
Třetina Čechů se připravuje na nákupy během Black Friday. Nejčastěji chtějí nakoupit oblečení a elektroniku, uvádí průzkum agentury Ipsos.
Výzkum ukázal, že 6 z 10 Čechů se v posledním roce potýkalo se stresem, který významně ovlivnil jejich každodenní život, a více než čtvrtina z nich musela kvůli stresu absentovat v práci.
Voleb do Evropského parlamentu se plánuje zúčastnit třetina Čechů. Nejčastějším důvodem je vyjádření názoru vůči české vládě.
Více než pětina Čechů již vyzkoušela umělou inteligenci. Nejčastěji AI testují mladí, kterým pomáhá i se školními povinnostmi.
Česká veřejnost má nadále největší obavy z inflace a rostoucích cen energií, uvádí průzkum Ipsos.