Trutnov ruší městské vlaky. Provoz stál přes milion a nikdo jimi nejezdil
Projekt městské vlakové dopravy dopadl v Trutnově neslavně. Po necelých dvou letech definitivně skončí.
Projekt městské vlakové dopravy dopadl v Trutnově neslavně. Po necelých dvou letech definitivně skončí.
První z trojice odstavných nádraží se začne stavět v příští rok v Malletově depu v Libni. Podle Správy železnic se bude jednat o důležité místo pro regionální i dálkovou dopravu.
Po pražském Výtoňském mostě se nyní jezdí dvacítkou. Železničáři volají po urychleném řešení špatného stavu této technické památky, jinak hrozí i uzavřením dopravy.
Dvě miliardy má stát úprava pražského hlavního nádraží i jeho okolí, kterému se kvůli množství bezdomovců, narkomanů a nepořádku přezdívá Sherwood.
Napočtvrté se Správě železnic podaří rozběhnout stavbu podchodu pod hlavním nádražím v Kolíně. Zaplatí za ni ale dvakrát tolik, než počítala.
Hlavní nádraží i vlakové stanice v Kladně procházejí rozsáhlými rekonstrukcemi. Ty pravděpodobně vyvrcholí zbouráním letité nádražní budovy.
Zanoření příměstských vlaků pod Prahu a rekonstrukce nádražní budovy. Takové jsou plány pražských radních a vedení Správy železnic na příští čtvrtstoletí.
Hlavní nádraží i zastávka v Mladé Boleslavi projdou kompletní rekonstrukcí. Akce, která se protáhne na roky, začíná tento týden.
Brno vybralo budovu nového hlavního nádraží podle nizozemského návrhu. Otevře se v roce 2034.