Lidl stahuje čokoládové preclíky. Albert máslo a Makro zase majoránku
Některé tuzemské obchodní řetězce stahují vybrané zboží z prodeje. Slibují, že lidem vrátí peníze i bez účtenky.
Některé tuzemské obchodní řetězce stahují vybrané zboží z prodeje. Slibují, že lidem vrátí peníze i bez účtenky.
Pouze 13 procent značek na českém trhu si dokáže získat skutečnou blízkost zákazníků, což z nich činí favority v dané kategorii. Mezi potravinovými řetězci vede Lidl, následovaný Kauflandem, Albertem a Penny.
Do reklamy bylo loni investováno v Česku přes 145 miliard korun. To je meziročně o 12 procent více.
Zatímco Makro a Globus na poli maloobchodních řetězců ztrácí, tak Lidl, Billa, Albert a další zvyšují svůj tržní podíl.
Drogové kartely přišli v Rotterdamu a v Klecanech u Prahy o kokain za miliardy. Do Česka se zásilka dostala nejspíš kvůli logistické chybě.