Podle nedávného výzkumu provedeného společnostmi ResSOLUTION Group a Nielsen preferují Slováci při sledování zpravodajství televizi, přičemž 54 procent internetových uživatelů nad 15 let ji sleduje každý den. Na druhém místě se umístilo mobilní zpravodajství s rovnými 50 procenty.
Pokud jde o opakované sledování zpráv během dne, mobilní telefony jsou na prvním místě, využívá je jedna třetina respondentů, zatímco televizní zpravodajství sleduje vícekrát denně pouze čtvrtina Slováků.
Rádio každodenně poslouchá kvůli zprávám 44 procent respondentů, a k získání informací přes počítač nebo notebook denně přistupuje 41 procent dotázaných. Tisk se dlouhodobě stává méně oblíbeným zdrojem zpráv, denně ho využívá pouze 16 procent obyvatel Slovenska.
Na mobilech sledují respondenti aktuální dění nejčastěji na sociálních sítích a zpravodajských webech, obě tyto možnosti uvedlo 34 procent Slováků. Podle výzkumu jsou důvěryhodnost a různorodost názorů zaručeny zejména uvedením jména autora (75 %) a poskytováním prostoru různým názorovým proudům (72 %). K dalším důležitým kritériím patří dohledatelnost majitele média, přítomnost známých redaktorů, tvorba vlastního obsahu a veřejnoprávnost zdroje.