Pražská formace Törr byla první svého druhu, která v komunistickém Československu představila tehdejším fanouškům extrémní metalovou hudbu tuzemského střihu, za což jí dodnes patří kultovní status. To nejdůležitější tato kapela ale řekla v osmdesátých a na začátku devadesátých let, kam se nyní znovu vrací. Na CD a LP vydává znovu totiž svou původní tvorbu v podobě nultého alba Kladivo na čarodějnice, které v tuzemské rockové hudbě způsobilo na konci osmdesátých let malé zemětřesení.
Nová edice, jejíž původní vydání vyšlo v roce 1993, zachycuje kapelu ve formě z konce osmdesátých let, kdy bylo znát zcela jasně původní ovlivnění britskými Venom či švýcarskými Celtic Frost, jenž jsou hybnou silou zásadních skladeb Armageddon, Kult Ohně, Válka s nebem či titulního Kladiva na čarodějnice, ke kterému svůj text připojil tehdejší frontman Arakainu Aleš Brichta. Zmíněné nulté album je jedinou nahrávkou, která zachycuje sestavu Hereš – Henych – Háva, protože krátce po jeho natočení Hereš odešel na vojnu a Milan Háva po krátké epizodě s kapelou Alarm zpěváka Miroslava Imricha s hudbou definitivně skončil.
Henych poté přijal bubeníka Debustrolu Marina Melmuse a kytaristu plzeňské kapely Fata Morgana Daniela Šakala Švarce a vytvořili regulérní debut Armageddon, který už nesl citelné ovlivnění hudbou švédských Bathory.