Průzkum agentury Pew Research každoročně zkoumá, jaké platformy mladí v USA využívají a jak se jejich zájem o sociální sítě a multimediální obsah v průběhu let mění. Stejně jako loni i nyní teenageři holdují především aplikaci YouTube, kterou používá 9 z 10 náctiletých v rozmezí 13 až 17 let. Ze sociálních sítí i letos dominuje TikTok, jenž klesl z loňských 67 procent na letošních 63 procent. O tři procenta klesl Instagram (59 %), kterého těsně předběhla platforma Snapchat (60 %).
Ostatní sociální sítě mladí téměř nepoužívají. Na Facebook se někdy přihlásila jen třetina náctiletých, zbytek nikdy síť nepoužil. Ještě v roce 2015 používalo Facebook 70 procent teeenagerů. Kolem pětiny teenagerů se někdy přihlásilo na X (dříve Twitter), Discord č WhatsApp.
Z uživatelů TikToku a YouTbe vypadlo, že každý pátý ho používá takřka neustále. Zatímco na Instagram a Snapchat se uživatelé přihlašují spíš jen několikrát denně. Nepřetržitý čas strávený na sítích je častější u náctiletých Afroameričanů (54 %) a Hispánců (55 %) než u bělochů (38 %).