Studenti a studentky na vývoji stroje strávili celkem 18 tisíc hodin. Tým s názvem UWB eRacing Team Pilsen si většinu komponentů vyrobil sám. Studentský monopost pohání elektrické motory o výkonu 80 kilowatt, měnič vyvinutý na univerzitě a skořepinový rám z uhlíkových vláken. Vyrobená elektrická formule musí zvládnout osm disciplín zaměřených na rychlost, obratnost nebo spotřebu paliva. Hodnotí se ale také efektivní hospodaření týmu s penězi.
Kvalitu sestavených formulí poměří studenti z řady tuzemských univerzit na prvním závodě na autodromu v Mostě. V září je pak čeká mezinárodní závod v Portugalsku.
Historie univerzitního týmu z Plzně sahá až do roku 2009, kdy projekt vznikl s cílem poskytnout studentům praktické zkušenosti ve vývoji závodních vozů. Od té doby studující zaznamenali řadu úspěchů, včetně šestého místa na závodě Formula Student Italy v roce 2019.