Pořádný trapas nastal, když se lávka před rokem a půl otevírala. Kromě ceny, která se z původně odhadovaných 35 milionů dostala nakonec na milionů 175, se totiž ukázalo, že klouže tak, že se na ní dá jezdit na pekáči. Město tehdy problém vyřešilo cedulí, na které stálo: Pozor, kluzský povrch. I když chybu rychle opravilo, bylo už pro smích celému Česku.
A následoval další problém. Osvětlení led diodami bylo tak intenzivní, že vadilo lidem v okolí. Výměna by stála 2,5 milionu, a tak se jen snížila jeho intenzita.
Teď se o lávce mluví znovu. Už od jejího otevření totiž nejen klouže, ale je pořádnou pastí pro cyklisty, kteří hlavně ve tmě nevidí schody. Několik z nich už se zranilo. Až když k úrazu přišel údajně i zaměstnanec magistrátu, našlo se řešení. Na lávce přibyly vodící pásky a pár teček, které mají prý na schody upozornit. Jedná se asi o sedm metrů dlouhé čáry s pěti tečkami. Místní ale pochybují, že řešení má smysl.
Lávka za 175 milionů měří 102 metrů. Vybudování jednoho kilometru nové dálnice přitom vyjde podle ministerstva dopravy na 152 milionů. Lávka je tak 11krát dražší, než by stál stejně dlouhý kus dálnice.