Londýn vyšel nejlépe z průzkumu atraktivity měst coby značky. V žebříčku Brand Finance City Index ho následuje stovka měst, přičemž na druhém místě skončil New York a třetí příčka patří Paříži. Praha se těsně vešla do první padesátky a skončila 49.
Londýn má ve světě dobrou pozici. „Výjimečný výsledek Londýna v indexu lze přičíst jeho globální známosti,“ vysvětlil David Haigh, šéf pořádající firmy, do jejíhož průzkumu se zapojilo na 15 000 lidí ze dvou desítek zemí.
„Znalost města umožňuje veřejnosti vytvářet si o něm pozitivní představy - poznávat jeho pověst a považovat ho za vhodné místo pro život, práci, studium, důchod nebo investování. Velká povědomost znamená hlubší pochopení jeho kvalit a širší dosah jeho atraktivity,“ dodal s tím, že britské hlavní město může využívat výhod z příchozí migrace, investic a cestovního ruchu.