Koncem ledna oznámila společnost Generali Real Estate, že uzavírá legendární obchodní dům Kotva v Praze na dva roky, aby v něm udělala potřebnou rekonstrukci, která by nákupnímu centru vrátila lesk, jaký mělo zejména v sedmdesátých a osmdesátých letech. O to více překvapivé jsou plakáty, které se nyní na budově objevily. Zvou totiž už na budoucí nákupy. Zda k nim ale dojde v předstihu, zatím majitelé nesdělili.
Společnost ale oznámila, že větší zásahy do objektu neplánuje, a to zejména s přihlédnutím k jasně normalizačnímu charakteru budovy, která se kdysi stala symbolem nakupování v socialistické Československu. Zmizet by ale měl venkovní vstup do prodejny potravin v suterénu. Místo něj bude kruhový vstup do podzemních podlaží na jiném místě.
Pro obchody by podle záměru mělo sloužit přízemí a první dvě patra budovy, ta zbylá zaplní kanceláře.