Asociace televizních organizací ve spolupráci (ATO) s agenturou Nielsen zveřejnila aktuální statistiku toho, kolik času věnují Češi denně televizi. Průměrný Čech v roce 2022 sledoval každý den televizi po dobu 3 hodin a 44 minut. Nadpoloviční většina Čechů (56 %) sleduje televizi na základě pozemního digitálního vysílání. Dalších 37 procent používá IPTV nebo kabelovku a 18 procent se připojuje přes satelit.
Kormě televize se ATO zaměřila také na digitální technologie. Nejvíce času Češi věnovali online sledování na počítači, na druhém místě na smart TV. Třetí nejdelší dobu strávili sledováním videoobsahu na smartphonech.
Výzkum LifeStyle Survey doplňuje informace o životním stylu a mediálním chování respondentů. Data z roku 2022 ukazují, že mezi denními mediálními aktivitami u Čechů stále vede sledování živého TV vysílání (denně 69 %). Na druhém místě je prohlížení webu, vyhledávání a psaní/čtení e-mailů (59 %) a třetí místo patří sociálním sítím (denně 47 %).