Polský diskontní řetězec s levnými potravinami expandoval na Slovensko a otevřel první tři obchody v Dunajské Lužné, Považské Bystrici a ve Zvolenu. Otevření vyvolalo zejména v Dunajské Lužné enormní zájem ze strany zákazníků, kteří za nákup v minimální hodnotě 30 euro dostali třetinovou slevu na další návštěvu. Už méně nadšení vyvolaly ceny, za které Biedronka zboží na Slovensku prodává.
“Dejte nám také polské ceny. Tam máslo stoji 1,10 euro a tady skoro dvě eura,“ stěžoval si jeden z diskutujících na Facebooku. „Je to zklamání, za stejné ceny nakoupím i v Lidlu nebo Kauflandu,“ přidal se další přispěvatel. Faktem je, že řada nákupních akcí, na něž Biedronka láká, má ceny srovnatelné s jinými super či hypermarkety.
Vedení polského diskontu tvrdí, že chce v dalších měsících či letech svůj vliv na Slovensku rozšiřovat. Zatím se hodlá zaměřit na menší města, ale postupem času by chtěla expandovat do větších aglomerací.