Mladí Britové ve věku od 12 do 15 let vyhledávají zprávy o aktuálním dění především na sociálních sítích. U mladých vítězí Instagram, který využívá pro sledování zpráv 29 % náctiletých. Následuje TikTok a YouTube se shodnými 28 %. Po sociálních sítích mladí Britové sledují zprávy na televizní stanici ITV (25 %). Až na čtvrtém místě skončila veřejnoprávní BBC s 24 %. Čtvrtina těch, kteří pro zpravodajství využívají TikTok dokládá, že sleduje tiktokové kanály oficiálních médií jako BBC, ITV nebo Sky News.
Na Twitteru čte zprávy 14 % náctiletých Britů. Facebook se propadl z 34 % v roce 2018 na letošních 22 %. Největší vzestup na Britských ostrovech zaznamenal TikTok, který používá jako zpravodajský kanál 3,9 milionů Britů ve věku od 16 do 24 let, zatímco v roce 2020 to bylo jen 0,8 milionu. V Británii pokračuje pokles používání tištěných médií i jejich webových verzí. Dospělí Britové využívají tištěná média z 38 %, zatímco v roce 2018 to bylo ještě 51 %.