Bouřky udeřily zejména na jih a východ Čech. Vlaky z Prahy do Pardubic stojí
Rozbité skleníky i okna, zničená úroda, popadané stromy, kolaps železniční dopravy. To je účet bouřek, které se ženou Českou republikou.
Rozbité skleníky i okna, zničená úroda, popadané stromy, kolaps železniční dopravy. To je účet bouřek, které se ženou Českou republikou.
Přes nový most nad Orlickou přehradou se bude jezdit sedmdesátkou. První vlaky by na něj měly vjet v listopadu.
Vysokorychlostní železnice mezi Madridem a Lisabonem bude hotová v roce 2034. Hlavní portugalské město se dočká i nového letiště.
Pršet by v České republice mělo až do středy. Není proto vyloučeno, že hladiny řek půjdou znovu nahoru, ačkoliv na Radbuze ve Staňkově ještě nepřestal platit třetí stupeň povodňové aktivity.
První RegioPanter PID již jezdí na trase S4 Praha – Kralupy nad Vltavou. Jde o první z objednaných 22 vlaků Pražské integrované dopravy.
Plzeň modernizuje další historickou nádražní budovu, tentokrát na Jižním Předměstí.
Výluka na železnici mezi Jaroměří a Trutnovem začala v noci ze čtvrtka na pátek a potrvá až do 11. května.
Čína by chtěla, aby rychlovlaky jezdily až do Singapuru. Vysokorychlostní železnice by jednou mohla propojovat jihovýchodní Asii s jihozápadní Čínou.
Německý dopravce Deutsche Bahn sníží pracovní dobu strojvedoucích na 35 hodin týdně do roku 2029. Stávky minimálně po dobu následujících dvou let nebudou.
Připravuje se modernizace dalšího úseku na trati mezi Brnem Havlíčkovým Brodem. Vlaky zde budou jezdit až 160 kilometrů za hodinu.