Nový železniční most u Brandýsa umožní rozšířit dálnici
Nový most u Brandýsa zrychlí vlaky a připraví dálnici D10 na rozšíření.
Nový most u Brandýsa zrychlí vlaky a připraví dálnici D10 na rozšíření.
V Prostějově představili revoluční výhybku, která bude součástí budoucích českých vysokorychlostních tratí. Výrobek umožní jet v přímém směru rychlostí až 350 kilometrů za hodinu.
Historicky první PPP projekt v české železnici získává zájem investorů.
V sobotu 7. září se na nádraží v Dolní Lipce na Králicku sjedou milovníci železniční nostalgie. Parní lokomotivy jako Rosnička, Ušatá, Ventilovka či Němka znovu oživí tratě a připomenou bohatou historii železniční dopravy.
Středočeský kraj plánuje spolu s Prahou a okolními obcemi vybudovat novou železniční trať, která propojí Prahu s Brandýsem nad Labem-Starou Boleslaví.
Rozšíření dálnice D10 umožní nový železniční most u Brandýsa.
Dotace od státu a Evropské unie na rozvoj nákladní kombinované dopravy nedosáhly plánovaných cílů. Podle zprávy Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ) silniční nákladní doprava nadále roste.
Jihlavské vlakové nádraží projde rozsáhlou rekonstrukcí. Hotovo bude v polovině orku 2026.
Rozbité skleníky i okna, zničená úroda, popadané stromy, kolaps železniční dopravy. To je účet bouřek, které se ženou Českou republikou.
Přes nový most nad Orlickou přehradou se bude jezdit sedmdesátkou. První vlaky by na něj měly vjet v listopadu.