Přes Branický most se znovu jezdí po dvou kolejích
Branický most v Praze se otevřel pro dvoukolejný provoz.
Branický most v Praze se otevřel pro dvoukolejný provoz.
Od ledna 2025 začne výhradní provoz evropského zabezpečovacího systému ETCS na 620 kilometrech tratí, včetně významných úseků mezi Českou Třebovou a Přerovem či Břeclaví a Bohumínem.
První testování odnímatelných solárních panelů na železničních tratích začne na jaře příštího roku ve Švýcarsku. Inovativní projekt slibuje revoluci ve využívání obnovitelné energie.
První stavební projekty vysokorychlostních tratí začnou již v příštím roce, a to v úsecích Nezamyslice – Kojetín a Kojetín – Přerov.
Druhé nejrušnější nádraží v západočeské metropoli, zahajuje rekonstrukci, která má vrátit historické budově její původní lesk a zároveň zvýšit komfort pro cestující.
Ve dnech 12. a 13. října se návštěvníci mohou těšit na jízdy parních vlaků a historických motoráčků v České Lípě.
Nový most u Brandýsa zrychlí vlaky a připraví dálnici D10 na rozšíření.
V Prostějově představili revoluční výhybku, která bude součástí budoucích českých vysokorychlostních tratí. Výrobek umožní jet v přímém směru rychlostí až 350 kilometrů za hodinu.
Historicky první PPP projekt v české železnici získává zájem investorů.
V sobotu 7. září se na nádraží v Dolní Lipce na Králicku sjedou milovníci železniční nostalgie. Parní lokomotivy jako Rosnička, Ušatá, Ventilovka či Němka znovu oživí tratě a připomenou bohatou historii železniční dopravy.