Vláda bude Volskwagenu dotovat elektromobily. Kvůli nim firma jde ke dnu
Sázka na elektromobilitu začíná být pro Volkswagen likvidační. Německá vláda jim však chce výrobu dotovat, aby nedošlo k propouštění zaměstnanců.
Sázka na elektromobilitu začíná být pro Volkswagen likvidační. Německá vláda jim však chce výrobu dotovat, aby nedošlo k propouštění zaměstnanců.
Vedení německého Volswagenu oznámilo, že do budoucna nepočítá s výrobou Fabie, Scaly a Kamiqa. Nahradit by je měli nové elektromobily, které se musí podle evropských směrnic vyrábět, i když je skoro nikdo nekupuje.
Před pár lety vedení Volkswagenu tleskalo, když Německo zahájilo přerod automobilového průmyslu směrem k elektromobilitě. Nyní se kvůli tomu chystá zavírat továrny.
BMW překonalo v červenci Teslu v elektromobilitě na evropském trhu.
V Česku je aktuálně k dispozici 5 184 veřejných dobíjecích bodů pro bateriová elektrická vozidla, přičemž počet osobních elektromobilů dosahuje necelých 28 tisíc.
Konec továrny Volkswagenu v Bruselu ukazuje zájem spotřebitelů o elektromobily této značky. V Belgii se totiž vyráběly luxusní elektromobily Audi Q8 e-tron.
Asistentka Laura ve vozech Škoda bude mít přístup k umělé inteligenci ChatGPT.
Podle informací České televize koncern Volkswagen rozhodl, že gigafactory v Česku stavět nebude.
Německý Spolkový úřad pro motorová vozidla si všímá změn v chování zákazníků. Elektromobily spolu s krátícím se státním příspěvkem pro ně začínají být značně neatraktivní.
Polsko sice otevře vlastní gigafactory, ale na tu českou to nemá vliv. Letiště v Líních je totiž pro Volkswagen stále lukrativní lokalitou.