Krize ve Volkswagenu trvá. Společnost chce snížit platy o 10 procent
Volkswagen se zmítán v existenční krizi. Apeluje dokonce na zaměstnance, aby udělali ústupky co se týče mezd.
Volkswagen se zmítán v existenční krizi. Apeluje dokonce na zaměstnance, aby udělali ústupky co se týče mezd.
Automobilový gigant Volkswagen chystá zavření nejméně tří závodů v Německu a hromadné propouštění, aby snížil náklady a zvýšil svou konkurenceschopnost.
Prodeje vozů Porsche ve třetím čtvrtletí klesly na nejnižší úroveň za posledních deset let.
Jde o všechno, tvrdí zaměstnanci Volkswagenu. Jejich odborová organizace jedná s vedením společnosti o propouštění a valorizaci mezd.
Sázka na elektromobilitu začíná být pro Volkswagen likvidační. Německá vláda jim však chce výrobu dotovat, aby nedošlo k propouštění zaměstnanců.
Vedení německého Volswagenu oznámilo, že do budoucna nepočítá s výrobou Fabie, Scaly a Kamiqa. Nahradit by je měli nové elektromobily, které se musí podle evropských směrnic vyrábět, i když je skoro nikdo nekupuje.
Před pár lety vedení Volkswagenu tleskalo, když Německo zahájilo přerod automobilového průmyslu směrem k elektromobilitě. Nyní se kvůli tomu chystá zavírat továrny.
BMW překonalo v červenci Teslu v elektromobilitě na evropském trhu.
V Česku je aktuálně k dispozici 5 184 veřejných dobíjecích bodů pro bateriová elektrická vozidla, přičemž počet osobních elektromobilů dosahuje necelých 28 tisíc.
Konec továrny Volkswagenu v Bruselu ukazuje zájem spotřebitelů o elektromobily této značky. V Belgii se totiž vyráběly luxusní elektromobily Audi Q8 e-tron.